Obstakel 376, hindernis 61.

Normaal vertrok ik gisteravond met de bus naar Puno, waardoor ik nu normaal op een bootje op Lake Titicaca hoorde te zitten, maar daar dachten ze hier(boven) blijkbaar anders over. Of ja toch hier in Peru, want blijkbaar zijn er voor woensdag en donderdag grote nationale stakingen aangekondigd. Met als gevolg dus dat ik ergens halverwege mijn ganse reis die ik per bus had gepland, ging komen vast te zitten en met dat vooruitzicht zag ik het niet echt zitten om te vertrekken. Ik ben gisteren met men rugzakje dan maar trg naar men gastgezin gegaan en heb de nacht hier terug doorgebracht. Vandaag dus volop brainstormen wat men opties zijn en een nieuw reisplan bedenken! Tot één dezer dagen, al dan niet ergens op een eiland, boot of vliegtuig.

Faye.

Reacties

Reacties

chris

Staken doen ze daar blijkbaar ook. Jammer van je reisplannen. Benieuwd naar je nieuwe reisplannen,wel spannend hoor maar wees voorzichtig.X

grote zus

Best dan ze staken, azo kun je nog een ki een twa op je blog schrijven ;-)
Paige vraagt of je nog altijd in tjoepitjoe zijt of al terug aant komen bent int vliegtuig :-)
T amusement nog van de weke xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!