Dit wordt moeilijk

Het is bijna zover, na veel getreuzel ben ik biiiijjjna klaar om te vertrekken. Alles begint geregeld te raken:

  • appartement: check
  • opvang vr de vogels: check (merci Lander)
  • al het nodige voor op reis: check
  • al het nodige voor op reis in de rugzak: bijna check
  • afscheidsetentje met de vrienden: check
  • afscheid vn men bestie part one: check

Wereldverkenning part drie gaat van start binnen 24u. Gelukkig weet ik uit vorige ervaringen dat vertrekken altijd moeilijk is en ik eerlijk gezegd ergens zelfs met tegenzin vertrek; ook al lijkt het nu alsof ik dit enkel vr men eigen gemoedsrust zeg. Ik had ook niet echt gedacht dat ik nog ging kunnen reizen, toen ik twee jaar geleden in december alleen ging wonen. De gelegenheid bood zich echter opnieuw aan in het najaar van 2014 en ik heb de kans gegrepen om wederom op ontdekking te gaan. De situatie is sinds mijn vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika ook aanzienelijk veranderd, nieuwe mensen hebben een plaatsje in mijn hart veroverd en die moet ik nu achter laten en dat is niet fijn! Ik hou moed in het feit dat ik weet dat eens ter plaatse ik weer zoveel nieuwigheden ga ontdekken, waardoor de tijd gaat vliegen en ik voor ik het weet terug met me gat de vlieger op moet na België. Dit wordt spannend en ik krijg weer het priviligé een nieuw stukje van de wereld te ontdekken. Peru here i come (hopelijk is Machu Picchu faye-proof).

Tot in het rijk der Inca's!

Reacties

Reacties

grote zus

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Spannend were hé, mo we gon je wel een beetje missen wi :-)

Bff

Spannend allemaal!! Toch stiekem blij dat ik da dingetje vr je simkaart vergeten ben zodat er een deel 2 van het afscheid komt ????

soon-to-be panfluitist

zkr expres me simkaart vergeten, jij ! ;) x

charlotte

Veel succes!! Zou zeggen game missn maar dat doe ik al 7 maandenxxx

soon-to-be panfluitist

zoveel gemis ! komt allemaal wel goed
groot feest als we trg samen zijn !

Ex collega van ex werk ????

jammergenoeg was ik er niet bij om afscheid te nemen.
Maar wil je wel een veilige reis wensen een superleuk verblijf daar , veel toffe mensen leren kennen !
En denk eraan misschien voel je je niet rijk je bent rijk aan mooie herrineringen die je voor de rest van je leven zult meedragen ! Ik verwacht op tijd en stond leuke grappige annekdotes ! Gonna miss ya stijn ! Have fun en laat de kilo's maar aan je plakken ????????

Je kapstertje

geniet er maar van Gr xx en goeie reis e

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!